Rijden in een wagentje

23 november 2014 - Easter Island, Chili

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer gaan toeren. Echt hartstikke leuk om te doen. Het is heel ontspannend, omdat je alleen af en toen een andere auto tegen komt. Je mag maar 60, maar je kunt ook niet veel harder. De wegen zijn niet zo denderend en bovendien lopen er allerlei beesten langs de weg en soms op de weg. Vooral koeien en paarden.

Vanochtend ben ik naar het zuiden gereden. Een hele mooie rit tegen een (uitgedoofde) vulkaan op. Boven heb je een prachtig uitzicht over bijna het hele eiland.

Daarna ben ik naar moai gereden die als enige naar de oceaan gericht staan. Met om de hoek de groeve waar de hoeden werden gemaakt. Daarna ben ik gewoon gaan toeren.

Nu even de foto's uploaden naar de dropbox. Ik doe sinds gisteren alleen maar de mooiste, omdat het zo lang duurt. De rest doe ik dan wel later, dan maar geen backup. En dan straks weer ergens uit eten.Tot nu toe steeds lekker, natuurlijk veel verse vis.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Attie schokker:
    24 november 2014
    weer mooie foto,s je ligt nog lekker te slapen als ik dit type maar ik wens een fijne verjaardag geniet er maar van gr ma
  2. Erik Roest:
    24 november 2014
    Nog van harte met je verjaardag Tanja. Is Middelburg al genoemd als de ontdekkende stad van Paaseiland?
  3. Wim Wisse:
    24 november 2014
    Tanja, van harte gefeliciteerd met je bijzondere verjaardag. Fijne dag op dat mooie eiland toegewenst.