Fietsen

2 februari 2013 - Bagan, Myanmar

Hallo allemaal,

Vanochtend ben ik vroeg op pad gegaan om te gaan fietsen, maar toen fietste mijn fietsje ineens veel zwaarder dan gisteren. Na een inspectie bleek mijn voorband ineens wel heel erg leeg te zijn. Dus ik ben eerst de fiets maar eens gaan omruilen. Het oude mannetje was helemaal van slag, omdat die fiets niet goed was en drukte me op het hart om vooral weer te komen wisselen als er weer iets niet goed was. Maar deze fiets rijdt prima, dus ik hou hem nog even :)

De vlakte van Bagan is helemaal bezaaid met tempels, zo'n 4000. De belangrijkste/mooiste hebben een naam en de rest ligt er naamloos bij. Het is echt geweldig om hier rond te fietsen. Ik ben de tel kwijt hoeveel tempels ik vandaag heb gezien, maar het waren er een hoop. Morgen fiets ik de andere kant op voor nog meer tempels. En daar heb ik heel erg veel zin in.

Groeten, Tanja

P.S. ik belandde vanochtend eerst nog in een of andere processie. Ook daarvan heb ik foto's geplaatst.

1. Attie schokker:
    2 februari 2013
    fijn dat je zoveel mooie tempels kunt bekijken als het er zoveel zijn zou je haast niet kunnen kiezen mooie wegen hebben ze daar niet zo te zien geniet nog maar lekker gr ma
  2. Attie schokker:
    3 februari 2013
    hoi tanja hoe gaa tie in birma is het leuk birma groetjes
    van allemaal
  3. Tanja:
    4 februari 2013
    Hallo allemaal,

Gisteravond deed de wifi het niet. Dus kon ik geen berichtje schrijven. Volgt later vandaag.

Groeten, Tanja
  4. Eva Beekman:
    4 februari 2013
    Hoi Tanja, daar ben ik weer na een paar dagen familiebesognes. Ik heb al je verhalen gelezen. Het was een gezellige inhaalslag. Ik vond die bank met al dat geld dat als het ware voor het pakken lag heel grappig. En het vliegtuig dat wegens mist elders vertraging had, die vond ik ook prachtig. Leuke malle verhalen. Volgens mij is de bevolking aan die kant van de wereld nogal relaxed. Dat mag ik wel. Het is hier momenteel droog (garantie tot de deur) maar aan het eind van de week is weer sneeuw beloofd. Jakkes. Ik kijk liever naar jouw foto's. Veel leuker.
    Hartelijke groet, Eva