Laatste dag New York; voor nu

30 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik naar het Jewish Museum geweest. De moeite waard. De vaste collectie had een aantal mooie dingen en verder was er een tijdelijke tentoonstelling over Leonard Cohen. Er was een deel waar je lekker kon gaan zitten en liggen om te luisteren naar versies door andere artiesten. Lekker relaxt.

Ik was van plan om daar ook te lunchen, maar dat had je vanwege de sjabbat van te voren moeten regelen. Vanwege de sjabbat was het ook gratis toegang trouwens. Daarom ben ik Central Park maar weer in gewandeld en heb daar picknick gedaan op een bankje. Ik ben daar even blijven hangen in de schaduw want het was bloedheet vandaag, maar vooral heel plakkerig.

Eind van de middag ben ik naar het World Trade Center gegaan en van daar gewandeld door Battery Park naar de veerboot naar Staten Island. Het plan was om daar te blijven om te eten en de skyline van Manhattan in het donker te zien, maar de lucht werd steeds donkerder met bliksem. Dus ik ben toch maar terug gegaan om weer in Hell's Kitchen te eten (@Marian: wijk hier een blok vandaan).

Het was heel erg druk vanwege de World Pride morgen. Er liep heel veel LGTB(etc) op straat. Veel regenbogen en vrolijkheid. Gaf een leuke sfeer. Ik zal van de Pride niet veel meekrijgen, want ik ga morgen eind van de middag naar Boston met de trein.

Groeten, Tanja

1. Elisa:
    30 juni 2019
    Leuk
  2. Wim Wisse:
    30 juni 2019
    Mooie treinreis Tanja en wat een mooie foto’s heb je al weer gemaakt.
  3. Eva Beekman:
    1 juli 2019
    Als ik het zo lees begin je al aardig je weggetje te vinden in New York. Leuk.
    Ben benieuwd wat Boston je gaat brengen.
    Groet,
    Eva
  4. Wim Wisse:
    1 juli 2019
    Veel plezier in Boston. Ben benieuwd wat je er allemaal gaat doen.