Harvard

4 juli 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

De rugzak deel 2: met inventiviteit, mijn Swiss Army Knife, wat brute kracht en doorzettingsvermogen heb ik de rugzak weten te "repareren". De koop van een andere heb ik nog maar even uitgesteld.

Met rugzak ben ik weer op pad gegaan en wel naar Harvard. Mooie gebouwen en een relaxte plaats (Cambridge, aan de overkant van de rivier). De restaurants zijn ook voor bezoekers toegankelijk, dus ik heb daar ook geluncht op een terrasje en ondertussen de krant gelezen op mijn telefoon. Eigenlijk een hele relaxte dag.

Vanavond eens gaan kijken bij de skybar van dit hotel. Om daar binnen te komen moest ik ID laten zien. Zelfs als hotelgast, want (in de woorden van de portier): ze moeten zeker weten dat je ouder bent dan 21 vanwege de wet. Mijn reactie dat die leeftijd al even achter me ligt en ik alleen naar het uitzicht wilde kijken en sowieso geen alcohol drink maakte geen indruk. Ik moest toch echt eerst mijn paspoort ophalen. Je moet er wat voor over hebben. Het was mooi overigens.

Morgen viering 4 juli. Ik laat me verrassen. Ik ga gewoon de stad in overdag en naar de waterkant in het donker.

Groeten, Tanja

1. Jos:
    4 juli 2019
    Have fun!!
  2. Lilian:
    4 juli 2019
    Ben benieuwd wat je vandaag allemaal gaat beleven.
    Het is toch een bijzondere dag daar.
    We zullen het vast wel weer lezen.
    Geniet ervan!
    Groetjes, Lilian