Boston

2 juli 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag was mijn eerste dag in Boston. Ontzettend leuke stad! Heel relaxed, met vriendelijke mensen. En veel oude gebouwen. Oud als in van het begin van het koloniale Amerika. Op veel plaatsen staat heel trots 17e of 18e of 19e eeuw. Ik heb de Freedom-wandeling gedaan. Daarmee kom je langs alle highlights. Je kunt hem volgen via steentjes in de stoep en straat. De wandeling eindigt na ruim 4 kilometer aan het water. Je kunt dan een eind terug lopen of met de watertaxi weer terug naar het centrum. Dat laatste heb ik gedaan. Was ook nog best een leuk tochtje.

Vanavond heb ik in 1 van die highlights gegeten: een voormalige overdekte markt die nu vol zit met (vooral) afhaalrestaurantjes en overal tafeltjes en stoelen. Daar kwam ook de watertaxi uit, dus ik ben daar meerdere keren geweest vandaag. Erg leuke plek om te zijn. Er waren rondom het gebouw steeds andere artiesten bezig met optreden: muziek, straattheater, acrobatiek. Ook dat was leuk.

Ik ben van plan om morgen naar Harvard te gaan.