Wandelen

18 juli 2018 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vanochtend zijn we begonnen met een wandelingetje naar de wasserette. De meeste kleren waren aan een wasbeurtje toe door al het zweten. Daarna zijn we met de metro naar de ferry gegaan en zijn we overgestoken naar Staten Island om langs het Vrijheidsbeeld te varen.

Na de ferry terug zijn we naar het nieuwe World Trade Center gegaan. Daarbij zit een prachtig winkelcentrum. Ernaast zitten de twee vijvers waar eerder de Twin Towers stonden. Gek om daar te staan. We wilden eigenlijk ook naar het bijbehorende museum, maar daar stond een enorme rij. Dat gaan we later nog doen met vooraf gekochte kaartjes.

Eind van de middag hebben we de was weer opgehaald en zijn we via het hotel doorgegaan met de High Line om daar te wandelen. Erg mooi. Maar toen zaten we inmiddels op ruim 20.000 stappen en waren we het wel beu. Via de Griek om de hoek zijn we weer op de hotelkamer beland.

We zijn van plan om morgen naar het 9/11 museum te gaan en daarna met de Big Bus door naar Brooklyn. Maar dat kan weer veranderen 😀

Groeten, Tanja (en Marc)

1. Attie schokker:
    19 juli 2018
    jullie sturen steeds mooie foto,s door en mooie verhalen volgens marc gaan jullie vandaag naar het museum dat wordt nog wel indruk wekkend maar toch veel plezier gr oma/ma
  2. Elly Legebeke:
    Gaaf om dit te doen met je grote neef. Veel plezier nog. Groetjes Elly
  3. Tonie:
    19 juli 2018
    Klinkt goed. Ben zeer benieuwd naar het museum!