New York

16 juli 2018 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

We zijn sinds eind van de middag in New York. De reis hier naar toe was wel leuk. De trein is vrij luxe en rijdt met een redelijke vaart door. We hadden wifi aan boord, maar die was tergend langzaam; ik kreeg de Volkskrant niet gedownload. En de wifi viel steeds uit als de trein weer remde voor een volgende station. De rit was verder best comfortabel en na ruim 4 uur reden we Manhattan binnen.

We moesten wel even landen. Wat een drukte zeg. Maar ook tegelijkertijd leuk, want je ziet om je heen allerlei gebouwen die je al kent. Hier net om de hoek links zit het Flat Iron Building en om de hoek rechts zit Empire State Building.

We zijn begin van de avond met de metro naar Times Square gegaan. Daar werden we allebei gek van: herrie, flitsende gigantische reclames enzovoort.  Maar goed, we hebben het gezien. Zo dadelijk lekker slapen is het plan en dan morgen op de Big Bus als het mooi weer is.

Groeten, Tanja (en Marc)

1. Attie schokker:
    17 juli 2018
    mooi dat de reis prettig was en nu new York verkennen volgens de weermannen wordt het volgend weekend dus als jullie terug zijn 40 gr maar misschien verandert het nog wel zullen we hopen ik wens jullie veel plezier gr ma/oma
  2. Wim Wisse:
    17 juli 2018
    Leuk zo,n treinreis. Heb je dan
    Wifi nodig? Ik zou naar buiten kijken😂. Geniet van New York. Ik ga hier naar deTour de France kijken die komt hier voorbij.
  3. Anneke:
    Ha Tanja en Marc,
    Ik zat pas naar You've got mail te kijken met beelden uit New York en dan denk ik steeds 'dat is geen stad voor mij'. Al die drukte en wolkenkrabbers. Leuk om te lezen dat jullie die stad net zo ervaren als ik denk dat het is, maar jullie vinden het vast wel leuk😁 Ik zit nog steeds in de tuin in Harderwijk.... heel huis voor mezelf. Misschien komt Sleepless in Seattle nog een keer... op de Empire State. Geniet van de warme drukke stad, een boottochtje is vast wel verfrissend. En Central Park natuurlijk. Fijne reis nog, groetjes Anneke