Nog meer tempels

5 augustus 2017 - Chiang Mai, Thailand

Hallo allemaal,

vandaag ben ik weer verder gewandeld. Het is een erg leuke stad om gewoon rond te wandelen. Ik heb nu alle grote straten van het oude centrum wel gehad. Ik belandde ineens ook op een plek waar heel veel toeristen tegelijk waren; alsof het afgesproken was. Ik dacht in eerste instantie dat het ging om de redelijk intacte stadsmuur. Die stadsmuur zie je op meerdere plekken, maar dan kleine stukjes. Hier staat nog een flink deel (weer?) overeind. Toen ik verder liep zag ik dat er nog een paar redenen waren: alle westerse fastfood en drinken was daar geconcentreerd (McDonalds, Burger King, Starbucks, Pizza Hut en dan heb ik er vast nog een paar gemist).

Eind van de middag ben ik weer terug gegaan naar mijn hotel en ben ik gaan afkoelen in het zwembad. Ook lekker. Daar was ik nog niet eerder aan toe gekomen.

Zo dadelijk ga ik om de hoek eten. Daar ontdekte ik gisteren een avondmarkt met stalletjes.

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    5 augustus 2017
    dat is een keer wat anders al die hollandse tentjes toch ook nog tempels tegen gekomen en duiven hebben ze daar ook wel gr ma