Relax

10 augustus 2017 - Ao Nang, Thailand

Hallo allemaal,

Ik zit helemaal in de relaxstand. Afgelopen nacht heerlijk geslapen in mijn nieuwe kamer. En vandaag vooral bij het zwembad zitten lezen. En veel gezwommen om af te koelen. Heerlijk.

Ik heb vanavond gevraagd waar toch die eetstalletjes zijn gebleven. Die bleken naar de straat hierachter verhuisd te zijn. En dat is de straat waar mijn hotel van 5 jaar geleden zit. Nu was ik al van plan om die kant een keer op te wandelen. Gewoon om te zien hoe dat er een paar jaar later nou uitziet, dus dan kon ik mooi combineren :)

Dus ik ben vanavond eens de andere kant opgelopen. Het begin van de straat was onherkenbaar: daar zaten nu alleen maar luxe resorts en restaurants. Maar op een gegeven moment werd het weer herkenbaar en daar zaten nu die stalletjes. Hartstikke lekker gegeten en voor de prijs die ik in de rest van Thailand ook heb betaald (behalve dan in Bangkok). Wat mij betreft morgen weer.

En dat geldt ook voor de te ondernemen activiteiten: lezen en zwemmen. Grappig genoeg is dit relaxen nog actiever dan thuis, want ik zit toch al op ruim 10.000 stappen vandaag. Daar moet ik thuis elke dag mijn best voor doen. Hier haal ik het elke dag moeiteloos.

Groeten, Tanja

1. Marian:
    10 augustus 2017
    Klinkt goed Tanja!!
    ik lig nu aan t strand van adriatische zee. Ook lekker!
    Groet
    Marian
  2. Wim Wisse:
    11 augustus 2017
    Tanja,
    En ik zit weer thuis. Je verhalen gelezen. Leuk en prachtige foto's.
  3. Lilian:
    11 augustus 2017
    Deze week kwam ik een oude Thailandreisgenote tegen. Die gaat in december voor de 13e (!) keer naar Thailand. Dat wil toch wel wat zeggen .... Nou ja, kijk maar naar jouw verhalen en foto's. Het is erg verleidelijk om ook maar weer eens die kant uit te gaan!!
    Geniet er nog van, maar dat zal geen probleem zijn...
    Groeten,
    Lilian
  4. Evelien de Schipper:
    14 augustus 2017
    Hey Tanja, net even bijgelezen! Ziet er allemaal super uit zeg, en wat heerlijk zo iedere dag kijken wat je gaat doen. Veel plezier nog! gr