Laatste dag alweer

30 juli 2017 - Ayutthaya, Thailand

Hallo allemaal,

mijn laatste dag in Ayutthaya zit er al weer bijna op. Vandaag ben ik begonnen met een fietstochtje naar de laatste tempel, die ik nog wilde bezoeken. Daarna ben ik gaan relaxen bij het zwembad; het is tenslotte vakantie.

Toen ik eind van de middag terug was vroeg Jeeda of ik vanavond iets te doen had. Nou nee, tas inpakken en verder lezen in de e-reader.

Ze bood me een gratis tuk tuk-toer aan langs de tempels. Maar die heb ik allemaal al gezien, zei ik. Ja maar niet bij avond met verlichting, zegt zij. Nee, dat is waar. Dus ik snel douchen, eten op de avondmarkt en hup de tuk tuk in. En dat was eigenlijk best leuk. Wel jammer dat die verlichting niet zo goed is dat je het goed op de foto krijgt.

Morgen zit ik in de tuk tuk naar het busstation en vervolgens 6 uur in de bus naar Sukhothai, dus daar zal verder weinig over te melden zijn. Volgende berichtje zal dus waarschijnlijk niet eerder dan dinsdag zijn.

Groeten, Tanja

Update: er is iets mis met mijn geheugenkaart, waardoor ik geen foto's kan uploaden :(

Gelukkig heb ik nog 2 andere kaarten bij me, maar ja, die foto's van vandaag kan ik dus niet bekijken of laten zien.

En gelukkig heb ik ook nog een telefoon. Dus toch nog 2 foto's.

1. Tonie:
    30 juli 2017
    HoTanja, zie je zitten in de tuk tuk op weg naar die mooie tempel die je fotografeerde! Zie uit naar nieuw verhaal en foto's uiteraard. Hoop dus dat je snel er weer genoeg kan maken en meesturen! gr tonie
  2. Lilian:
    31 juli 2017
    Hoi Tanja!
    Prachtige foto's! Bewonderenswaardig dat je de namen van al die verschillende tempels ook nog weet! Tot nu toe heb je hetzelfde reisschema als wij destijds (Bangkok/Ayutthaya/Sukhothai/ ??).
    Geniet ervan, dat zal wel lukken !!
    Groeten, Lilian