Ao Nang

8 augustus 2017 - Ao Nang, Thailand

Hallo allemaal,

​Sinds gisteravond ben ik in Ao Nang. Ik was hier een jaar of 5 geleden ook, maar dan in een ander hotel. Deze is erg fijn: lekker dicht bij de hoofdstraat met alle actie, maar lekker rustig met een mooi zwembad en uitzicht. Alleen ligt mijn kamer niet zo rustig. Kwam ik gisteravond laat achter: er staat iets op mijn dak voor het warme water voor dit gebouw en dat maakt nogal herrie. Het klinkt ongeveer of er een vrachtwagen start naast je bed. 's Nachts gelukkig niet, maar de hele avond en dag wel. En juist omdat ik hier ben om te relaxen en dus relatief veel op mijn kamer ben was ik er vanmiddag wel mee klaar. Dus heb ik maar geklaagd voordat ik ging eten.

Ze hielden zich eerst even van de domme, maar ik kan niet de eerste gast zijn die hier over klaagt. Dat heb ik ook gezegd en daarna ben ik vriendelijk gebleven en heb netjes uitgelegd dat ik hier voor mijn rust kom en dat ik 8 nachten blijf. Uiteindelijk is me beloofd dat ik morgenochtend kan verhuizen.

Ao Nang zelf is nog ongeveer hetzelfde, maar met wat meer dure restaurants en koffietentjes. Die paar jaar terug was er aan het eind van mijn straat een nachtmarkt met stalletjes met (goedkoop en lekker) eten en souvenirtjes. Die eetstalletjes zijn helaas verdwenen en de stalletjes met souvenirs zijn echte winkeltjes geworden (maar wel met dezelfde rommel). Maar het blijft een leuke plek.

En de zonsondergang was weer net zo mooi.

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    8 augustus 2017
    groot gelijk dat je klaagt over de kamer uit eindelijk verdienen ze genoeg aan jou als het nou voor een dag was is het wat anders nog veel plezier en hopen dat de nieuwe kamer beter is gr ma
  2. Tonie:
    8 augustus 2017
    Schitterend Tanja!
  3. Jos:
    9 augustus 2017
    Ziet er goed uit. Yeah, relaxszzz!!