Terug in Bangkok

15 augustus 2017 - Bangkok, Thailand

Hallo allemaal,

Ik heb nu echt kennis gemaakt met de regentijd in Thailand. Zondag was er al een flinke bui, maar gisteren hield het niet meer op. Ik was het verhaaltje van gisteren aan het typen en toen ging het ineens heel hard waaien en stortregenen. Ik weet niet of het nog droog is geweest in de nacht, maar vanochtend om 6.15 stortregende het weer (of nog steeds) en het waaide ook flink.

Het regende nog steeds toen ik in het vliegtuig stapte om 11.00 uur. Ik vond het dus niet zo heel erg om weer te vertrekken. Dan is zo'n paradijs toch iets minder paradijselijk.

Maar hier in Bangkok is het gewoon droog en bloedheet. Ik ben weer terug in dezelfde wijk als op de heenweg. Alleen in een ander hotel. De andere was al uitverkocht op booking.com. Dus ik heb een andere om de hoek geboekt en deze is nog beter. Ik heb een heerlijke kamer met een sofa en daar lag ik net lekker op te relaxen. Morgen ga ik geen bezienswaardigheden meer doen. Daar ben ik wel mee klaar. Ik ga proberen mijn resterende bahts kwijt te raken. Ik heb hetzelfde probleem dat ik meestal in Azië heb: ik hou geld over. Een luxeprobleem dat ik vast wel weer weet op te lossen :)

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    16 augustus 2017
    Succes met het oplossen van je probleem en goeie reis terug. Ook in Middelburg leek het gisteren wel 'regentijd'.