Stockholm

7 augustus 2012 - Stockholm, Zweden

Hallo  allemaal,

gisteravond ben ik al wandelend de omgeving van mijn hotel gaan verkennen. Ik zit om de hoek van de belangrijkste winkelstraat en als je die afloopt kom je vanzelf in de oude stad. Daar was ik gisteravond dus al voordat ik het in de gaten had. Erg mooi, alleen jammer dat het begon te miezeren. Gelukkig was ik voorbereid met trui en paraplu(tje).

Vanochtend heb ik eerst een goede bodem gelegd (het buffet was zeeeeer uitgebreid) en toen ben ik op pad gegaan. Gewoon maar richting de oude stad en dan maar zien waar ik terecht kwam. Het was prachtig weer en dus heb ik heel wat kilometers gelopen. Niet alleen in de oude stad, maar ook in de wijken er om heen.

Stockholm is echt geweldig. Mooie oude gebouwen, veel ruimte, veel groen, veel water (de stad is gebouwd op 14 eilanden) en overal staan bankjes om even op uit te rusten. En dan is de hele dag rondsjouwen goed vol te houden. Morgen nog zo'n dag!

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    8 augustus 2012
    Tanja,
    Ik ga dit niet aan Jitske laten zien want dan wil ze ook naar Stockholm. Op zich is dat niet zo erg, maar ja onze recente vakantie was ook niet goedkoop. Dus toch maar even wachten.

Groet, Wim