Sabang (het vervolg)

5 mei 2010 - Sabang, Indonesië

Excuses voor het rare einde van het vorige bericht: de computer bleef ineens hangen en ik kon nog net publiceren. Ik zit nu aan een andere computer en ik schrijf maar weer vrolijk verder.

Goed: wilden ons dus even opfrissen, maar Hamim vond dat niet zo'n goed idee. We moesten meteen door naar de winkel. Dus dat deden we maar. Na het shoppen hebben we Wiwin opgehaald. Die had voor ons gekookt en dat ging in zo'n stapelpan mee naar het huis. Was ontzettend lekker.

Gisteren ochtend hebben we zeer weinig gedaan. 's Morgens eerst gezwommen in de oceaan, toen een dutje gedaan. 's Middags werd het ineens toch nog druk: er kwamen diverse mannen om de boot in het water te leggen. De Nederlander/Australier dook ineens op om het huis te bekijken. Die was erg onder de indruk (of eigenlijk was het zijn vrouw die zwaar onder de indruk was). Zij zitten in een guesthouse waar het die nacht erg lawaaiig was vanwege blaffende honden, dus misschien komen ze nog naar ons....

Net hebben we boodschapjes gedaan en zo dadelijk gaan we nog even zoeken naar een grote afvalemmer voor in de tuin. Vanmiddag gaan we een uitstapje maken met de boot. En dan zien we wel weer verder. Voorlopig hou ik het hier nog wel even uit.

Groeten, Tanja

1. Anne de Rooij:
    5 mei 2010
    Ha Tanja!

Wat zijn je verhalen weer jaloersmakend! Echt heel leuk om te lezen wat jullie daar allemaal doen en hoe het gaat! Ik blijf je verhalen volgen hoor!

Lieve groeten,
    Anne
  2. Heleen en Hans:
    5 mei 2010
    Hoi Tanja,
    Wat een avontuur toch weer! Heerlijk genieten en wij genieten mee door jou goeie verhalen!
    Wie weet komen we daar nogeens terecht.

Groeten
    Heleen
  3. Lilian:
    6 mei 2010
    Hoi Tanja!
    Ondanks dat er "gewerkt" moet worden daar, is het volgens mij nog niet zo slecht vertoeven! Alleen voor de temperatuur ben ik al jaloers op je. Het is hier wat mij betreft nog steeds koud!! Ik weet niet hoe lang je deze keer wegblijft, maar het zou mooi zijn als je een beetje van dat warme weer mee terugbrengt. Geef de groeten aan Marian en ga, nadat het werk gedaan is, maar samen lekker genieten van een welverdiende rust!
    Groeten, Lilian
  4. Margreet:
    7 mei 2010
    Hallo Tanja,

Volgens mij is het 'werk' wat jullie daar doen knotsleuk! Ik zie jullie al helemaal gaan met pakken geld en dan flink onderhandelen ;-)) En Sabang is volgens mij echt een paradijs...
    Veel plezier, groeten aan Marian en houd ons op de hoogte!!

groetjes,
    Margreet