Weer in Montevideo, straks naar Buenos Aires

15 december 2014 - Montevideo, Uruguay

Gisteren ben ik weer in Montevideo aan gekomen. Deze keer heb ik een hotel in de stad genomen. Dat is lekker dicht bij de haven, waar ik over 2 uur naar toe ga om de boot naar Buenos Aires te nemen.

Gisteren eind van de middag ben ik nog even de oude stad in gelopen. Ik wilde even kijken waar die boot precies vandaan vertrekt en dan kon ik meteen de oude stad nog een keer bekijken. Maar bijna alle winkels en restaurants waren dicht, waardoor het er echt heel onplezierig was. Die hele oude stad was nu een gribus. Ik ben na 5 minuten weer omgekeerd.

De laatste avond in Piriapolis was wel leuk. Er was een of ander feest (als ik het goed heb begrepen werd het begin van de zomer gevierd). Er was een gratis klassiek concert. Hartstikke leuk.

En nu ga ik weer verder met inpakken.

15 december 2014
    Dat lijkt me dan wel een domper, geeft gelijk een andere kijk op de stad. Nog een paar dagen en dan weer terug in het grijze Nederland met z'n lange donkere dagen. Sterkte daar mee. Je hebt mooie vakantieherinneringen om te koesteren