Strand

7 februari 2013 - Ngapali, Myanmar

Hallo allemaal,

ik ben bij het strand. De vlucht hier naar toe ging helemaal soepeltjes. Gewoon op tijd en deze keer geen sticker. Maar hier was de aankomst dan weer wat vreemd. Allereerst is de landingsbaan, laten we zeggen, niet helemaal glad. En daarna staan er allemaal vertegenwoordigers van hotels klaar om je mee te nemen. Je komt hier alleen maar terecht als je ook gereserveerd hebt, dus dat ophalen verwacht je ook. Maar de bagage gaat hier niet naar de aankomsthal, maar er om heen. Naar de bussen van de hotels. Alleen vertellen ze dat niet en dus roept iedereen: waar gaat mijn tas naar toe?

Afijn, het hotel is direct aan de zee. En mijn bungalow heeft ook (schuin) zeezicht. Ik ga hier tot volgende week woensdag helemaal niks doen. Ik ga dus ook geen berichtjes plaatsen. Al was het maar omdat het hotel geen wifi heeft en ik daarvoor de straat op moet.

Dus de komende dagen is geen nieuws goed nieuws. O ja, ik kan bijna nergens kaartjes kopen. Net wel, maar die had dan weer geen postzegels. Ik ga de kaarten zo toch maar aanschaffen en dan verstuur ik ze wel vanuit Nederland (of ik deel ze uit).

Groeten, Tanja

1. Attie schokker:
    7 februari 2013
    nu nog even een reactie ga maar lekker genieten van zon zee en strand gr ma
  2. Eva Beekman:
    7 februari 2013
    Jammer, dat er even geen berichtjes komen. Geniet van je rust. Tot gauw.
  3. Jos:
    Ha Tanja,
    Geniet van de rust.
    Groet, Jos
  4. Loes:
    11 februari 2013
    Hoi Tanja,
    Groot gelijk om effe helemaal te relaxen en wij hier thuis kunnen altijd je mooie foto's nog eens terugzien en mijmeren hoe jij nu heerlijk met je e-reader aan zee zit misschien met een fruitsapje erbij of iets anders lekkers.
    Genietse

Loes