Reisdag en Kuala Lumpur

20 januari 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo allemaal,

Vanochtend aangekomen in Kuala Lumpur. De reis ging zeer voorspoedig, inclusief de trein en de metro hier naar toe. Ik kon meteen in de kamer, dus dat was ook prettig. Ik heb heel eventjes geslapen (met wekker) en ben met sandalen en in t-shirt (jawel) de stad in gebanjerd. Erg leuk om hier weer te zijn. Hoewel ik hier al vaak ben geweest heb ik vandaag toch weer nieuwe dingen ontdekt. Althans: nieuw voor mij, de beide tempels zijn ouder dan ikzelf.

Het is hier een beetje warm en vers vanuit het koude Nederland in combinatie met slaapgebrek en een flink tijdsverschil is dat niet helemaal prettig. Maar altijd nog beter dan de kou thuis :) .

Morgen ga ik nog een dagje rondhobbelen in de stad en dan dinsdag vliegen naar Yangon/Myanmar. Maar eerst nog even mijn best doen om nog een dik uur wakker te blijven.

Groeten, Tanja

1. Anneke van Steenwijk:
    20 januari 2013
    Hoi Tanja,
    Gelukkig ben je goed 'geland'! Wij genieten hier van een akelig koude snijdende wind met stuifsneeuw...
    Groetjes,
    Anneke
  2. Marian:
    20 januari 2013
    Mooi dat het allemaal weer goed gegaan is, hier heeft het nog een keer weer goed gesneeuwd. Geniet er maar goed van daar!
    groet
    Marian
  3. Eva Beekman:
    21 januari 2013
    Fijn dat je heelhuids bent aangekomen. Het is toch een hele afstand. Slim van je om naar zo'n warm land te gaan als hier de elfstedentocht wordt voorbereid. Gisteravond sneeuw geruimd en vanmorgen weer! Kun je een kaarsje branden in zo'n tempel voor beter weer hier, of werkt dat niet zo?
    Fijn verblijf toegewenst in Kuala Lumpur en lekker eten.
    Groet,
    Eva