Myanmar zit er bijna op

14 februari 2013 - Yangon, Myanmar

Hallo allemaal,

mijn laatste berichtje uit Myanmar. Morgenochtend om 5.00 gaat de wekker (en dat in de vakantie) en dan op naar de luchthaven en Kuala Lumpur.

Vandaag heb ik geprobeerd om mijn Kyats kwijt te raken, maar in die opzet ben ik niet helemaal geslaagd. Souveniertjes lukten niet erg. Ze waren of te groot, of te zwaar of te duur. En bovendien was het erg warm, dus dan ben je gesjouw ook snel beu. Dus ik heb net maar in het restaurant van het hotel gegeten. Dat tikt ook lekker aan :)

En ik ben in het donker nog naar de pagode geweest. Was heel bijzonder zo in het donker en dat ding helemaal verlicht. Ik zag nu pas dat veel boeddha's een soort lichtkrans achter zich hebben en die gaat 's avonds aan met gezellig knipperende lichtjes. En het was er minstens net zo druk als overdag. Ook wel bijzonder.

Morgen upload ik wel wat foto's. Ik ga nu naar bed.

Groeten, Tanja

1. Eva Beekman:
    14 februari 2013
    Goede reis naar Kuala Lumpur!
    Groet,
    Eva
  2. Mama:
    14 februari 2013
    ik heb je foto/s bekeken heel mooi nu hier sneeuwt het weer maar tegen zondag wordt het 6gr dus niet zo koud fijne reis gr ma
  3. Marian:
    14 februari 2013
    veel plezier de laatste dagen!
  4. Loes:
    15 februari 2013
    Heerlijk zo je geld uit kunnen geven. Hier zitten we in de verbouwing vanwege een nieuwe badkamer. Dus af en toe bij een vriendin of buurvrouw douchen, af en toe de verwarmind eraf en veel stof. Maar het wordt mooi en fijn.

Geniet maar zo de laatste dagen
    groetjes
    Loes