Morgen weer verder

21 januari 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo allemaal,

mijn tussenstop in Kuala Lumpur zit er al weer biijna op. ik heb net de tas weer ingepakt en halverwege morgenochtend ga ik op mijn gemakje richting de luchthaven om in de middag naar Yangon te vliegen.

Het viel me gisteren erg mee om wakker te blijven. Gek genoeg was ik juist vanmiddag heel erg moe. Ik viel zo ongeveer in slaap boven een koude koffie. Toch vreemd met al die cafeine die ik normaal gesproken bijna nooit binnen krijg. Ik ben dus maar een dutje gaan doen in mijn kamer. Daarna voelde ik me weer prima.

Ik heb vandaag verder niet zo heel veel bijzonders gedaan: gewoon terug naar leuke plekken en een beetje wennen aan de warmte. Het was hier 32 graden zag ik net op de BBC. Wel wat aan de warme kant, maar stukken beter dan sneeuw wat mij betreft :)

Groeten, Tanja

1. Loes:
    21 januari 2013
    Hoi Tanja,
    Heerlijk om nu te genieten van de warmte. Ik heb net door de sneeuw geploeterd, wel erg mooi hier en je wordt er ook warm van. Het is hier wel wat aan het dooien maar er ligt nog veel sneeuw.
    groetjes
    Loes
  2. Wim Wisse:
    21 januari 2013
    Tanja,
    Fijn dat de reis tot nu toe prima is verlopen. Geniet er lekker van. Ik heb net sneeuw geruimd zodat we een beloopbaar pad hebben, ook op de stoep voor en achter ons huis. De sneeuw liet nu door een beetje dooi lekker los. Ik was zo enthousiast dat ik het ook voor m'n buren heb gedaan. Het schijnt dat de vorst nog blijft aanhouden dus je bent net mooi op tijd weg.
    Groet, Wim
  3. Margreet:
    22 januari 2013
    32 graden lijkt me heerlijk! hoop dat je een goede reis hebt vandaag!
    groet,
    Margreet