Foto's

27 januari 2013 - Nyaungshwe, Myanmar

Hallo allemaal,

vandaag doe ik nog een dagje rustig aan. Maar eerst ga ik wat foto's uploaden. Op mijn zoektocht naar een restaurantje kwam ik gisteravond namelijk een internetcafe tegen dat ook wifi heeft. Dus daar zit ik nu met mijn laptopje.

Groeten, Tanja

Update: de foto's zijn gelukt. Morgen vertrek ik naar Mandalay met het vliegtuig.

1. Loes:
    Hoi Tanja,
    Prachtig die fotoos. Het lijkt me een heerlijke vakantie. Hier is de dooi ingetreden met enorme regen en wind ook dus geen lekker weer. Maar het wordt wel warmer en de gladheid is nu snel voorbij.
    groetjes Loes
  2. Attie schokker:
    27 januari 2013
    ik heb net je foto,s bekeken mooi hoor wel andere wegen daar we zijn hier dan mooi verwend nog een goede reis morgen groetjes ma
  3. Anne de Rooij:
    27 januari 2013
    Mooie foto's zeg! Goede reis verder!
  4. Marian:
    27 januari 2013
    vanuit jouw fotos krijg ik indruk dat mensen nog de sarong als echt kledij gebruiken, is dat zo?
  5. Tanja:
    28 januari 2013
    Hallo allemaal,

Ik zit nu in het internetcafe tijd te verdoen, terwijl ik wacht op mijn vertrek: 11 uur met de taxi en 13.00 vliegen (tenzij ik weer vertraging heb natuurlijk). Als het goed is ben ik tegen 15 uur bij mijn hotel in Mandalay.
    @Marian: die sarong dragen ze hier inderdaad bijna allemaal. Alleen heet het hier anders.

Groeten, Tanja