Dagje rust

26 januari 2013 - Nyaungshwe, Myanmar

Vandaag heb ik het maar eens rustig aan gedaan. Ik heb het hele plaatsje rond gewandeld. Er zijn overal stoffige zijstraatjes met steeds weer nieuwe tempeltjes en steeds weer zwaaiende kindertjes. Hartstikke leuk. Tegen de middag ben ik neergezakt op een terras en daar kwam toevallig de New Yorker van gisteren ook aan wandelen, dus hebben we weer samen geluncht. En hij heeft beloofd me een foto te mailen van mij op de boot op het meer. Verder heb ik lekker zitten lezen in de e-reader. Ook prettig.

Morgen weet ik nog niet wat ik ga doen. Misschien weer een fiets huren. Of nog zo'n dagje rust. Het is tenslotte ook vakantie :). En daarbij is dit wel de juiste plek om niks te doen. Lekkere temperatuur en een rustig plaatsje.

26 januari 2013
    ook wel eens fijn rust nu ze geven hier dooi aan het zal de komende week boven de 10 gr worden ook wennen afgelopen week -12 dus groot verschil gisteren nk schaatsen op het veluwemeer geweest geniet nog maar lekker van het mooie plaatsje groetjes ma