Shoppen

17 februari 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo allemaal,

Ik heb vannacht heerlijk geslapen in mijn kingsize bed. Het is hier wel warm, maar minder warm dan in Ao Nang. Maar ik hou me toch rustig vandaag. Ik ben op pad gegaan naar een (airco) winkelcentrum. En zo dadelijk ga ik naar de volgende. Ik zit nu aan een lekkere koude koffie bij Starbucks, zodat ik de (wel snelle) wifi even kan gebruiken. Ik ben net een grote boekhandel in gewandeld en toen zag ik ineens het nieuwste boek van mijn favoriete schrijfster. Dus ja, ook die zit nu in de tas :). Ik verkoop het aan mezelf dat boeken hier goedkoper zijn dan thuis, dus het is een goede investering.....

Ik zag net ook een ontzettende leuke wintermuts. Ik denk dat ik die ook nog ga kopen. Ja, echt een wintermuts! Ik heb geen idee waarom ze die hier verkopen, want het wordt echt nooit kouder dan 25 graden. Maar het was echt een leuk ding en hij komt vast van pas als ik zondagochtend vroeg weer in de Nederlandse kou terug ben..

Ik moet vanmiddag nog eens gaan bedenken wat ik morgen ga doen. Ik moet namelijk om 12.00 uitchecken, maar ik hoef niet voor 20.00 uit de stad weg. Ik ga maar iets zoeken met airco. Film of zo.

Groeten, Tanja

1. Loes:
    Hoi Tanja,

Zoals je vroeger nog wel eens pech had op het eind van de vakantie heb je nu geluk. Een mooie ontwikkeling en erg fijn. Ik ben benieuwd wie je favoriete schrijfster is.?

Goede reis terug en nu nog veel plezier
    Loes
  2. Lilian:
    Hoi Tanja!
    Ik denk dat je weer terug kunt kijken op een hele mooie reis. Maar zoals altijd komt er aan alles een eind en moet je weer in het gareel. Dat is op zich ook geen straf, want dan kun je weer sparen voor je volgende onderneming! Ik wens je in ieder geval een hele goede reis terug en WELKOM THUIS !!
    Hartelijke groeten, Lilian
  3. Elly Legebeke:
    17 februari 2012
    Geniet er nog even lekker van.
    Goede terugreis en tot gauw.
    Groetjes, Elly
  4. Attie schokker:
    17 februari 2012
    nu tanja geniet nog maar even van het laatste stukje vakantie ga nog watl leuks doen of lekker lezen als er geen mails meer komen alvast een fijne reis terug groetjes ma
  5. Anneke van Steenwijk:
    Hoi Tanja,
    Goede reis terug! En dan kom ik hopelijk gauw een keer alle foto's kijken.

Groetjes van
    Anneke
  6. Adriaan:
    19 februari 2012
    Tanja het was weer een hele belevenis. ik heb genoten.

had je de muts nog nodig in Nederland?

groetjes en wel thuis A3aan.