Laatste dag en begin van de terugreis

18 februari 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo allemaal,

Ik zit nu op de luchthaven van Kuala Lumpur. Ik heb net mijn avondeten achter de kiezen en schrijf julllie nog even een laatste berichtje.

Vandaag heb ik me beperkt tot rustig en airco. Ik ben eerst tot 12.00 uur in de kamer gebleven en heb op mijn gemakje mijn tas ingepakt. En ik heb ook van alles weggegooid, waardoor de tas weer lekker licht is. Dat laatste natuurlijk ook omdat er weer van alles in mijn rugzakje zit voor morgenochtend (vestje, trui, regenjas, muts).

Na het uitchecken ben ik naar het winkelcentrum naast het hotel gegaan, want daar kun je ondergronds naar toe wandelen. Dat was vandaag vooral handig vanwege steeds een beetje regen. En daar heb ik eerst geluncht en daarna ben ik naar de film geweest: de descendants met George Clooney. Geweldige film!

Eind van de middag ben ik via het park weer terug gesukkeld naar het hotel. Na een douche en schone kleren ben ik begin van de avond maar in de taxi gestapt. Ik had de keus tussen heel vroeg eten en toch aan de late kant op de luchthaven zijn of op tijd vertrekken en hier eten. Dus dat laatste is het geworden.

Zo dadelijk ga ik door de douane en dan om 23.59 (= 16.59 Nl) vliegen naar Amsterdam. Als alles volgens plan gaat ben ik zondagochtend tegen 10.30/11.00 weer in Middelburg.

Groeten, Tanja

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wim Wisse:
    19 februari 2012
    Tanja,
    Op het moment dat ik je bericht lees ben je dus al of bijna in Middelburg. Welkom en rust lekker uit. Jitske en ik zijn ons aan het voorbereiden op ons vertrek naar Istanbul.
    Vanmiddag vertrekken wij naar Amsterdam om morgenochtend (voor mij) vroeg (7.15 uur te vliegen.
    Jij de komende week veel arbeidsvreugde en geniet nog na van je mooie reis.

Groet, Wim
  2. Ellen Vis: