Laatste dag Sukhothai

2 augustus 2017 - Sukhothai, Thailand

Hallo allemaal,

Sukhothai zit er weer bijna op. Vanochtend ben ik weer op de fiets gestapt, maar deze keer een andere. De fiets van gisteren was al door een andere gast mee genomen (ze zijn hier gratis).

Het ritje naar deze tempels was erg leuk. Ik kwam nauwelijks iemand tegen, behalve wat locals en die riepen allemaal vrolijk "hello". Ook deze tempels waren de moeite waard en meestal was ik er in mijn eentje. Ook leuk. Eentje heb ik alleen van een afstand bekeken: die stond namelijk op een heuvel. Dat wist ik, maar de weg er naar toe was nogal steil en hobbelig. Dus die heb ik, vanwege hoogtevrees en een versleten knie, maar laten zitten. Ik heb een goede camera (met flinke ingebouwde telelens), dus ik kon hem alsnog van dichtbij bekijken :).

Vanmiddag ben ik neergezakt bij een tempel hier vlakbij en heb ik in de schaduw en wind lekker zitten lezen.

Morgen zit ik weer een paar uur in de bus, dus een volgend berichtje zal waarschijnlijk overmorgen zijn.

Groeten, Tanja

1. Tonie:
    Hoi Tanja,
    Lijkt me prachtig daar in die omgeving lekker te lezen! Mooie foto's weer trouwens. Bijzonder ook die wijsheden daar! Autochtoon en allochtoon zullen het kunnen gebruiken neem ik aan. Ik ga deze: "An open enemy is beter than a hollow friend" op mijn deur spijkeren! Veel plezier nog en tot gauw weer!
    Gr Tonie
  2. Marian:
    2 augustus 2017
    Het ziet er heerlijk rustig uit, heel verschil met t drukke Colosseum wat ik net gezien heb, in schaduw 39 graden, in de zon 42?. Maar toch ook heel mooi gebouw, ondanks dat t voor veel "plattere" doel gebouwd is.
  3. Attie schokker:
    2 augustus 2017
    ziet er erg mooi en rustig uit ook wel eens lekker en weer tempels bekeken morgen een fijne reis gr ma