Middelburg

16 mei 2010 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

sinds vanmorgen 10 uur zijn we weer terug in Middelburg. De vlucht van Singapore naar Amsterdam ging prima. We hadden gevraagd om 2 stoelen aan het gangpad, maar dat lukte niet. Achteraf maar gelukkig, want onze stoelen op rij 48 bleken de voorste van het derde gedeelte te zijn. En dus hadden we lekker veel beenruimte!

Op Schiphol rolden onze koffers al op de band en de bus naar de parkeerplaats kwam ook net aanrijden toen we naar buiten stapten. We stonden dus in no-time naast Marian's auto. Er weas weinig verkeer op het vroege tijdstip en dus waren we mooi op tijd thuis.

We hebben zelfs redelijk geslapen (nou ja, wakker/slapen/wakker/slapen etc. voor 4 -5 uur). Ik begin nu wel een beetje moe te worden, maar mijn biologische klok zegt dan ook dat het al 21.30 is. Ik hou vol tot de Nederlandse 21.30.

Ik heb net de foto's in mijn laptop geladen en ga zo de geheugenkaart naar Marian brengen. Dan kan de rest ook zien wat we allemaal gedaan hebben.

Groeten, Tanja

1. Wim Wisse:
    16 mei 2010
    Tanja,
    Fijn dat alles zo goed is verlopen. Het is nu bijna 21.30 uur, dus mag je nu bijna naar bed. Slaap lekker en tot op het werk.

Groet, Wim