Arlington en Mall in de avond

14 juli 2018 - Washington D.C., Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vanochtend zijn we weer op tijd op pad gegaan. Deze keer naar Arlington: de begraafplaats van alle oorlogen en presidenten. Erg bijzonder om daar te zijn. Er zijn zo'n 300.000 graven.

We zijn (net als iedereen) naar het graf van JFK gewandeld en toen naar het graf van de onbekende soldaat waar elk half uur een wisseling van wacht is. Heel bijzonder om mee te maken. Marc heeft de hele procedure gefilmd en dat duurde ruim 10 minuten.

Het was vandaag erg warm dus begin van de middag zijn we weer terug naar de stad gegaan. Eind van de middag zijn we via een Italiaans restaurant terug gegaan naar de Mall en hebben we gekeken hoe het donker werd en hoe alles dan verlicht is. Erg mooi. Vandaag weer veel gelopen: ruim 23.000 stappen :)

Wat we morgen gaan doen weten we nog niet zeker. We denken nu aan fietsen huren en naar de iets verder gelegen monumenten gaan. Maar eerst lekker slapen.

Groeten, Tanja (en Marc)

1. Attie schokker:
    15 juli 2018
    jullie hebben al veel gezien en gelopen is fietsen te doen daarin die grote stad ik wens jullie veel plezier hier is het ook warm groetjes ma/oma
  2. Wim Wisse:
    15 juli 2018
    Lijkt me inderdaad heel bijzonder om daar rond te lopen en te denken aan al die (zinloze) oorlogen.
    Wij hebben net zoon Martin van het vliegveld van Genève gehaald.
    Het is hierin Doussard prachtig.
    Fijne vakantie verder.
  3. Jos:
    16 juli 2018
    Ha Tanja (en Marc),
    Klinkt goed allemaal. Veel indrukken. Jammer dat het zo heet is, dan beleef je het toch net wat anders. Maar hoe dan ook: veel plezier nog. En Marc: je boft maar met zo'n awesome aunt!